Friday, December 3, 2010

Welcome Home

Welcome Home, watercolor 6x4" (15x10 cm.) Painted yesterday morning in my living-room, watching the sunrise over the San Diego hills across the canyon, in California, enjoying the bouquet of roses my husband had waiting for me. After leaving California in May for three months in Panama, a quick turn around of five days in California in August to leave again for France for four months, August till the end of November, I'm back home in California. Due to the 9 hours difference with France, I woke up at 4:00 am the first morning and watched the sunrise. I had to paint a little watercolor of the moment.
"Bienvenida a Casa", acuarela pequena. Pintada ayer a la manana en mi salon, mirando la salida del sol iluminando el canon, en California, disfrutando del ramo de rosas que mi marido tenia esperandome. Luego de dejar California en mayo para los tres meses en Panama, un cambio rapido en California de cinco dias en agosto, parti para Francia otra vez por cuatro meses: Agosto a fines de Noviembre. Estoy de vuelta en California. Con las 9 horas de diferencia horaria con Francia, me desperte a las cuatro la primera manana, y observe la salida del sol. Tenia que pintar una acuarela del momento.

1 comment:

  1. ¡¡¡Te esperaba con un ramo de rosas!!!me emocioné...bello, bello!!!!

    ReplyDelete